کری خوانی قرهاد مجیدی برای پرسپولیسی ها

کرمانشاه نیوز : ˈفرهاد مجیدیˈ کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران در تمرین عصر امروز (پنجشنبه)، به درخواست عکاسان عدد چهار را به معنی کسب چهار پیروزی متوالی آبی پوشان در شهرآورد پایتخت نشان داد و با این عمل خود، به اصطلاح برای سرخ پوشان کری خواند.

به گزارش کرمانشاه نیوز به نقل از ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران، ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه (پنجشنبه) در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز شد و ابتدا ˈامیر قلعه نوییˈ سرمربی آبی پوشان، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد.



قلعه نویی در این بین از بازیکنان تیم خواست ˈآرش برهانیˈ را که در بازی مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند و با ۹۱ گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال شد، تشویق کنند.



سپس بازیکنان به گرم کردن بدن های خود پرداختند و آقا وسط، سانتر از جناحین و انجام برنامه های تاکتیکی در دستور کار قرار گرفت.



هواداران استقلال در اواسط تمرین با درخواست کادر فنی آبی پوشان، کمپ زنده یاد ˈناصر حجازیˈ را ترک کردند اما خبرنگاران و عکاسان تا پایان تمرین حضور داشتند.



ˈمهدی رحمتیˈ سنگربان ملی پوش تیم استقلال در تمرین امروز زیر نظر ˈحمید بابازادهˈ به طور اختصاصی تمرین کرد.



حدود ۵۰ هواداری که تمرین آبی پوشان را از نزدیک مشاهده می کردند با شعارهای خود از ˈآرش برهانیˈ و ˈفرهاد مجیدیˈ خواستند در شهرآورد ششم بهمن ماه مقابل پرسپولیس گلزنی کنند.



هواداران استقلال پس از اینکه ˈفرهاد مجیدیˈ به درخواست عکاسان عدد چهار را به معنی کسب چهار پیروزی متوالی آبی پوشان در شهرآورد پایتخت مقابل پرسپولیس نشان داد، به شدت او را تشویق کردند.



کاپیتان آبی پوشان در دقایق پایانی تمرین زیر نظر ˈامیر حاج قاسمˈ مربی بدنساز استقلال به دویدن و انجام کارهای سرعتی پرداخت.



در تمرین امروز آبی پوشان، ˈمیرشاد ماجدیˈ سرپرست تیم استقلال حضور نداشت و ˈشاهرخ بیانیˈ، ˈمهدی فنونی زادهˈ و ˈایوب اصغرخانیˈ پیشکسوتان این تیم از نزدیک تمرین را مشاهده کردند.



ˈخسرو حیدریˈ که در بازی روز شنبه هفته آینده مقابل ملوان بندرانزلی را به خاطر محرومیت غایب خواهد بود، در تمرین امروز آبی پوشان حضور نداشت.




Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری عکس ، اخبار ، ،
برچسب‌ها: قرهاد مجیدی , پرسپولیسی ها , فرهاد , مجیدی , استقلالی ها , استقلال , پرسپولیس , دربی , عدد چهار , چهار , آبی پوشان ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.